# Testa att åka longboard

 

Känslan när man åker ner för en backe, med vinden i håret, solen i ryggen, ett leende på läpparna och man känner sig så fri som det bara går.

Den känslan är svår att slå.

I vintras kom jag på att jag ville skaffa mig en longboard och lära mig att åka. Jag kände ingen som hade en och hade aldrig testat att åka förut, men efter att ha tittat på massvis med youtube-videor på det så var jag så pepp att jag inte kunde släppa det.

 

Det var redan i mars som jag åkte och köpte min longboard, och väntade sedan otåligt i vad som kändes som en evighet tills de sopade gatorna och jag kunde börja åka. Efter att tag köpte även några av mina kompisar longboards och vi kunde åka tillsammans. Det gjorde det bara ännu bättre, och jag kan säga att de härligaste stunderna under det som har gått på sommarlovet har jag spenderat på longboarden med mina underbara vänner.

 

Just nu sitter både jag och min longboard inne och väntar på det fina vädret.

 

- Lisa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0