up in space

 

Hej!

Hoppas allt är bra med er, jag mår iallafall jättebra! Jag skulle kunna göra en lång lista på saker som jag verkligen ser fram emot som jag ska göra nu i sommar. En av de sakerna är att min underbara kusin Johanna ska komma hit och hälsa på . Johanna och jag träffas inte så speciellt ofta eftersom hon bor nere i Göteborg, och jag i Falun. Men vi har fått bättre kontakt nu på sistone och jag ser fram emot allt kul vi kommer hitta på tillsammans! Bilden ovanför tog jag på henne sista gången vi träffades, som var under kristihimmelfärds helgen. Jag redigerade den också får någon dag sen och blev riktigt nöjd med den, vilket är ovanligt.

 

Lina har varit borta i Älvdalen, Idre och Sälen i snart 2 veckor, men kommer hem på Söndag. Hon har säkert haft det superkul där borta, men tycker att det är dags för henne att komma hem nu eftersom jag saknar henne stört mycket! Hon har både varit i sin stuga och så har hon varit och orienterat.

-Lisa

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0